اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print
اراضی زعفران شهرستان رباط کریم

شهرستان رباط کریم واقع در جنوب‌غربی استان تهران به عنوان نقطه هدف فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی گروه تخصصی جهادگران عرصه کشاورزی انتخاب شد.

پس از بررسی‌های کارشناسی و بازدید از چند نقطه هدف در کشور، شهرستان رباط کریم به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی استان تهران، به عنوان منطقه هدف جهت استقرار کامل مجموعه جهادگران عرصه کشاورزی و برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مشارکتی اقتصادی، اجتماعی، ترویجی، فرهنگی و خیریه‌ای این گروه انتخاب شد.
گفتنی است، شهرستان فرهنگی و تاریخی رباط کریم با قدمتی شش هزار ساله و زیرساختهای مناسب، منطقه ای مستعد و آماده برای سرمایه گذاری و فعالیت٬های اقتصادی و مشاغل خرد و کوچک خانگی است.

وجود ۹۴۰۰ هکتار اراضی کشاورزی قابل کشت که در حال حاضر ۲۰۰۰ هکتار از این اراضی زیر کشت می‌باشد با تولید ۱۷۰۰۰۰ تن محصولات باغی و زراعی و همچنین وجود مراکز پرورش دام و طیور با استعداد ۲۸۰۰ تن تولید محصولات دامی، اجرای چندین پروژه انتقال آب کشاورزی نظیر کانال محمدیه، کانال نواب و کانال فردیس جهت تامین آب مورد نیاز کشاورزان منطقه، دسترسی آسان به بازار و مراکز عرضه تولیدات و محصولات صنعتی و کشاورزی و همچنین ظرفیت مناسب گردشگری و جذب توریسم، این شهرستان را در زمره یکی از مستعدترین شهرستان‌های کشور به منظور توسعه و پیشرفت پایدار با محوریت مشارکت مردم نموده است.

به زودی جزئیات اجرای طرح‌ها و توافقات انجام شده با نهادهای حاکمیتی و دولتی، از همین طریق به اطلاعتان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.